Tillskott

I dag är det redan onsdag, eller ja snart är onsdagen slut också och vi går mot helgen. Underbart! På fredag kommer eventuellt mamma och pappa hit och stannar kvar till på lördag om mamma inte av någon förmodan skulle få en operationstid just precis då. På lördag åker vi upp till Uppsala, igen. Jag, Danne och Mats. Vi ska hem till Karin som verkar ha fullt hus då. Trevligt. Men innan det så tar vi stopp hos Dannes bror för att titta på det lilla tillskottet Elin.

Mamma och jag hade en riktig toppendag igår, shoppade och åt gott. Hade riktigt mysigt. Sen fick hon ta på sig att slinga mitt hår lite. Det behövdes livas upp lite grann, Nu är det bara klippning kvar, men det får bli ett senare projekt. Som dom flesta som känner mig vet så hatar jag att klippa mig.
 Nu ska jag titta på Leila på landet samt Efterlyst. Att spela in vet jag inte vad det betyder i kväll. :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback