Ångest?

Sitter hemma hos mamma och pappa nu efter den cirka 14mils långa bilresan. Svängde som som tidigare nämnt förbi Gränby Centrum för att inhandla två tunikor som jag såg i helgen men ångrat mig så in i norden att jag inte köpte. Jag hade turen på min sida att bägge fanns kvar och i rätt storlek. Jag kan gå och tänka på ett plagg som jag velat med fram och tillbaka men ändå inte köpt i flera dagar. Ångrar mig och sen finns det inte kvar när jag väl är där igen och ska köpa det. Jag har numer lärt mig att köpa hem plagget för att prova och tänka på det ett par dagar hemma. För att slippa ångesten... om man nu kan kalla de det. I bland har man inte stora problem. :) Jag har precis duschat och väntar nu på att mamma ska komma hem från jobbet så att vi kan börja röra oss in mot stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback