Glassbilen och torsdagsmys


I kväll blir det inte bara pizza, det blir glass också. Torsdagsmys!

För bara ett par minuter sedan hörde vi glassbilen. Vi båda bara kollade på varandra och fattade att glass ska vi ha. Snabbt fram med pengar och ut till glassbilen. Precis sådär som man gjorde när man var liten. Jag kände mig nästan som åtta igen när jag inte kunde välja bland alla goda glassar på den där "tavlan". Tillslut fick det bli en karton med Sandwich och självklart ett paket med mina favoriter "Glassbåtar". Så nu har vi hela frysen full med glass, och jag som ska baka en massa i morgon, hur ska allt få plats. Tur att vi har en flitig ätare när det gäller både mat och speciellt godsaker. Jag syftar på min andra hälft.

Kommentarer
Postat av: Karin

Du är så jävla huslig! Bakar och står i hela tiden. Kvinna! Värsta husmorn! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback