Grillfest


Ljuvliga rosor i aprikos/laxrosa

Vi kom hem för inte så länge sedan och har bara hunnit med att packa ur bilen och tagit ett bad. Bilen var full med blommor och växter som vi köpte tidigare idag, så i morgon ska jag plantera en massa. Jag, Daniel och mamma har åkt runt till en massa olika butiker i Uppsala hela dagen. Ätit god lunch och haft det trevligt medans pappa spelade golf. Danne grillade tills pappa kom hem och efter maten åkte vi hemåt. Men nästa helg åker vi upp igen för då vankas det grillfest! Det låter så mysigt med grillfest.

Nu ska jag snart hoppa ur den mysiga rosa morgonrocken och krypa ner i sängen, men först ska jag förbereda några baguetter till Danne som han kan ta med på jobbet i morgon. Det brukar uppskattas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback