Körsbärsbär


Mamma & Pappas vackra körsbärsträd blommar förfullt i ljusrosa.

Har regnat nästintill hela dagen idag. Men det är behövande, skönt när man är pollenallergiker. Har blivit beroende av nässpray också. Jag kan verkligen inte sluta, men jag har trappat ned. Ska uppsöka läkare om jag inte lyckats sluta helt efter helgen. Har testat någon allergimedicin nu ett par veckor men den biter inte, behöver kanske något lite starkare.?
Passade på att ta en promenad i alla fall när det var lite uppbehåll och gick sen till gymmet och körde lite lätt. Har inte tränat på flera dagar och det märks. Måste få upp motivationen igen. Nu ska jag i alla fall börja fixa lite mat. Sen blir det nog bara mys framför tvn resten av kvällen. Jag gillar när det regnar, i alla fall på kvällarna. I morgon får det däremot gärna vara sol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback