Resultatet av bakandet

Cupcaksen blev riktigt goda. Men det blir väldigt mastigt med frostingen på. Jag åt min som ett barn, åt bara frostingen och lite av muffinsen. Bullarna blev sådär, jag äter egentligen inte vaniljbullar men tyckte att receptet verkade roligt. Jag åt lite runt om vaniljen. Tror däremot att min vän Tessa skulle tycka om dessa, då jag har ett starkt minne av hennes vaniljbulle (kan man kalla det beroende?) ätande. Det starkaste är nog från när vi fortfarande gick på högstadiet och gjorde vår prao som det hette då på en 4H-gård. Hon var lika glad i bullarna som fåglarna kan man säga.
I morgon åker jag och Danne troligtvis på en dagstur till stockholm. Ska bli mysigt att bara strosa runt och äta lite gott. Om solen håller sig framme kanske det till och med blir ett glas rosé på någon mysig uteservering. Sen åker vi vidare till Uppsala.

Mina Choklad Cupcakes



Absolut ett nytt favoritrecept!

Kommentarer
Postat av: Therese

Jamen gud ja, det minns jag sååå väl! :D Va en rolig tid...

Jag måste verkligen komma snart...Å sen att man blir hungrig/sötsugen när man läser din blogg...farligt dehära :b

Postat av: marlene

Ja du får ta och komma ner snart!!! Mycket snart!

2009-05-17 @ 10:10:45
URL: http://fashiondesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback