Saknad

Hittade möbler i dag som vi tyckte skulle passa hemma hos oss. Jag tänker även framåt och vill köpa något som kommer att passa när vi väl flyttar, vilket jag hoppas sker inom en skapligt snar framtid då jag har väldigt mycket hemlängtan nu för tiden. Hur som så var möbelgruppen som vi fastnade för självklart slut och om vi beställer kommer den till ungefär midsommar veckan någon gång. Ska bara tänka ut vad vi vill ha för färg på dynorna, vi är lite inne på svarta faktiskt. Efter en god lunch med mamma och Daniel blev det godis-stopp på Hummelsta för att köpa en massa godis till helgen. Sen åkte mamma och jag vidare till Uppsala där vi spenderade ett par timmar uppe på Gränby. Sen hann vi inte mer än hem och vända och det var dags att åka in mot stan igen. Jag mötte upp Jossan och dom åte vidare till farmor och farfar. Josefin och jag placerade oss på Salt och åt gott och drack lite vin och god cider. Förhoppningsvis ses vi igen redan på onsdag igen. Jag gick upp till farmor och farfar en stund efter middagen då mamma och pappa var kvar där. Sen åkte vi hem. Skönt att slippa ta bussen. Nu är vi hemma här och jag tänkte strax gå och lägga mig i min gamla säng i mitt gamla rum och bläddra i lite tidningar och kolla på någon film kanske. Det är riktigt tomt utan min man. Vi är så vana att ses varje dag. Men det sägs att det är nyttigt att vara i från varandra ibland, men det vet jag inte om jag kan hålla med om. Längtar i alla fall tills i morgon när han kommer hit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback