Summering av helgen

Har haft en riktigt bra helg med besök av föräldrarna hela helgen. Igår åkte mamma och jag in till Örebro och hade det mysigt. Åt en väldigt god lunch på Hälls nere på Stallbacken. Dit kommer jag gå flera gånger. Efter ett par timmar på stan åkte vi vidare ut till Marieberg. Jag nämnde nog aldrig att mattorna som vi testade att tvätta här om dagen nästan blev förstörda. Det blev konstiga fläckar. Så mamma och jag bestämde oss för att försöka byta dom, och tänk det fick vi faktiskt. Helt otroligt bra. Så nu har vi två nya fina vita mattor som ligger och väntar på att bli utrullade. Däremot fick jag en tankeställare att vi kanske skulle ha tagit svarta i stället. Vita är opraktiskt men snyggt. På kvällen var vi bjudna till Dannes mamma och pappa på middag och i dag har vi tillbringat förmiddagen i Västerås. Nu ska vi duscha lite snabbt sedan ska vi låna en film av Mats och hämta kinamat. Den här helgen kan summeras av att vi har ätit och druckit alldeles för mycket gott! :)

Fredagens goda fördrink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback