Tränat

Har precis duschat efter ett träningspass. Det gick jätte bra i dag, så bra att jag hade kunnat kört på lite till. Men det ska hinnas med lite annat i dag också. Just nu väntar jag på att Danne ska komma hem så att jag kan hämta honom. Jag var till firman i morse och snodde bilen från honom. Skulle behöva åka till djuraffären också och köpa kaninmat. Det funkar ju inte med sån där vanlig kaninmat som man köper på tillexempel ica, nej mina ska ha lyxmat. Men jag har väl mig själv att skylla, jag som skämt bort dom.

I kväll blir det som sagt hemmagjort pizza. Mums! Ska testa ett nytt recept och göra degen på dinkel. Har hittat ett recept som verkar smarrigt som jag tänkte utgå ifrån och sedan göra om lite till mitt eget tycke och smak. Till Danne gör jag nog vanlig pizza. Han är inte mycket för det där med fullkorn osv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback