En lite vitare jul

 
Blir många julinspirerande bilder här just nu och som ni ser går det gärna i vitt. Håller på och städar här hemma just nu och i kväll ska det fram lite mysigt julpynt. Ställde precis upp två vita julstjärnor i krukor i vardagsrumsfönstret - Fint.

Gårdagens 50års kalas var riktigt trevligt. Jag var där redan vid tolv på förmiddagen för att hjälpa till med förberedelserna inför kvällen. Smörgåstårtor, dekorationer och lite annat pysslande och donande. Kul dag helt enkelt.

Sitter just nu här framför datorn och försöker hitta någon slags energi till att ta mig iväg till gymmet en sväng. Nyss hade jag en enorm energi och var riktigt taggad, får se om den kommer tillbaka annars hoppar jag nog över träningen. Jag anser att man ska träna för att det är roligt och inte för att man känner sig tvungen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback