Kolapaj med pekannötter & lingongrädde




Ber om ursäkt för dålig bildkvalité. Bilderna är tagna som hastigast precis när jag hällt i kolasmeten i pajskalet (använde mig förövrigt av en lite för stor pajform till angiven mängd smet. Så nu vet jag det till nästa gång, om det nu blir en nästa gång) Återkommer med mitt tycke om smaken på kakan när jag tagit en bit. Till detta kommer jag servera lingongrädde.

Har haft fullt upp idag, mesta dels har jag tillbringat i köket. Men eftersom jag tycker om att baka och dona så bekommer det mig inte det minsta, bara tiden finns. I kväll kommer som sagt mamma, pappa, Daniels mamma och pappa hit därav min tid i köket. Kommer bli jätte trevligt. Får se hur resterande dagar i helgen ser ut, troligtvis blir det middag inne i Örebro i morgon för att fira mamma. Nu ska jag slå in paket och fin putsa lite här hemma. Trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback