Nu tar jag kväll


Härligt rosa vackra blommor. Kanske lite mer åt vår/sommar stuket men det vore inte helt fel med bland annat tulpaner och körsbärskvistar såhär i höstrusket.

Har precis fått i oss lite mat här hemma, kom hem för inte så länge sen och svängde då ihop en enkel pastagratäng med broccoli och kassler. Tänkte sätta mig i soffan nu med en stor kopp mullbärste. Det är jag värld efter en på många olika sätt effektiv dag. Morgondagen ser desto lugnare ut, och det är väl både på gott och ont.  Har lite att pyssla med här hemma och kanske blir det även en tur till Örebro. Nu är mitt te färdigt så jag avrundar och önskar er en fortsatt trevlig kväll.


Kommentarer
Postat av: Maria

Marlene: Haha.. samma för mig. Men jag tror vi åt fyllekäk vid salla kiorre vid stationen. För visst var det du? Nu har jag iallafall repat mig efter helgen =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback