Bruka design


Plädar i mohair från HIMLA. Lite väl ludna för min smak men mysiga och behagliga färger.

I dag blev det ett besök till Örebro och även en sväng ut till Marieberg. Inne i Örebro besökte jag självklart en av mina favorit butiker CE inne - ute på Stallbacken. Där hittade jag en pläd som det verkligen stod mitt namn på på av märket Himla. Färgen var snarlik den ljusrosa pläden på bilden, men det är inte riktigt den färgen jag vill ha nu till hösten så det blev tyvärr inget köp. Kanske till våren. Blev nästan bara inredningsbutiker i dag, men det gör inte mig någonting. Vilken tur att jag har en underbar pojkvän som faktiskt inte heller har så mycket emot att följa med i sånna butiker. Fick i alla fall med oss tre kassar från CE inne - ute och Finrummet med innehåll från Bruka design. Blev även ett par nya svarta jeans till mig.

Just nu håller min karl på att baka chokladbollar - mums! Det är det enda i bakväg som han får för sig att göra ibland, och de blir riktigt goda. Senare blir det takeaway, film, och en stor godispåse på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback