Smygstartar fredagsmyset


I morgon är det återigen den som alltid efterlängtade fredagen. Korka upp en flaska vin och äta god mat - Fredagsmys som det så fint heter nuförtiden ;). Den här helgen blir vi kvar här i trakterna och på lördag har jag planerat in en mysig shoppingrunda i Örebro, lika bra att fortsätta beta av på listan.

Äntligen hemma efter ett par timmars möte, nu tar jag helg! Den här veckan har verkligen sprungit ifrån mig, riktigt snabbt har det gått. Tänkte tjuvstarta fredagsmyset redan i kväll med lite god choklad som ligger och väntar på mig. Tänk att jag som aldrig nästan åt choklad förut har fått en sån förkärlek till just det. Både mamma och Daniel äter mycket choklad så jag börjar nästan undra om jag omedvetet har påverkats av dem. Gott är det i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback