Vita krukor


Behöver inhandla två nya krukor till murgrönorna på båge som står i vardagsrumsfönstret. Vill ha ett par vita lite högre, vore perfekt om jag kunde hitta det nu i helgen. För känner jag oss rätt så kommer vi hinna med en hel del butiker innan helgen är slut.

Är precis hemkommen och ska alldeles strax börja med middagen. I brist på inspiration i köket blir det en klassisk lassagne. Dock lite egenkobinerad då jag nästan aldrig följer ett recept, och gör jag det så görs det oftast om. Efter maten ska jag ta ett varmt bad följt av "Halv åtta hos mig" som är ett program helt i mitt tycke och smak. Den efterlängtade fredagen är snart här och vi har fortfarande inte bestämt oss om vi stannar kvar här eller åker till Uppsala. Får se om vi blir något klokare i kväll eller om det blir en spontan fredag och vi gör det som faller oss in. Nej nu ropar magen efter mat och det börjar bli dags att sätta igång med matlagningen.

Kommentarer
Postat av: Karin

Gjorde ett misstag på jobbet bara... hakade upp mig på de, men de är rätt lugnt nu :)

Postat av: marlene

Karin:

Vad bra att det har löst sig! Ha en underbar helg. Kram

2009-10-16 @ 11:23:09
URL: http://fashiondesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback