Spanska influenser


Runt halv sju tiden nu i kväll kom vi hit till Uppsala där det bjöds på en otroligt god middag, Paella och ett gott passande vin. Paella som är en spansk rätt har jag inte ätit sedan vi var på Mallorca förra sensommaren. Jag kan avslöja att denna Paella var dubbelt så god. Saffran i mat förövrigt är riktigt gott, väldigt passande till många maträtter. Denna bild är tagen från Coop.

Vi har inte hunnit med så mycket mer i kväll än en god middag, många skratt och självklart "Idol 2009". Vi var lite inne på en kvällspromenad, men att sitta uppkurad i soffan framför öppna spisen och bara mysa lockade lite mer efter ett tag. Det känns som om att det skulle bli jätte kallt att gå ut nu när man är uppvärmd. Vilar upp oss till i morgon i stället för då kan jag tänka mig att det blir en desto mer livad & sen kväll, det ser jag fram emot. Hoppas att ni också har haft en bra början på helgen och att den fortsätter så! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

mm, vad gott det såg ut!

Postat av: marlene

Alexandra: Ja visst ser det gott ut. Och gott var det, det vi åt. :)

2009-09-28 @ 12:59:34
URL: http://fashiondesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback