Fina ljuslyktor



Danska Herstal har mycket fint men speciellt när det kommer till ljuslyktor tycker jag. Ljuslyktorna, Event på bilden längst upp till vänster köpte jag här om dagen och är super nöjd med mitt köp. Kul att man kan lägga i en blomma, stenar, eller vad man nu önskar i. Det ger ett extra mysigt sken.

Morgonen/förmiddagen har i dag spenderats på ett mindre roligt möte som inte alls var speciellt givande. Kom dock i väg tre timmar tidigare än beräknat så det var ett plus. Men nästa vecka är det dags igen, och då två dagars. Får bita ihop och göra det bästa av situationen helt enkelt, hoppas på att få lite mera grepp om det hela då. Nu blir det en promenad i blåsten och sedan får jag se vad resten av dagen erbjuder. Fönstertvätt är ett måste innan veckans slut i alla fall. Det tåls att tänka på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback