Stilren bag in box holder


Herstal har faktiskt inte bara mysiga ljuslyktor utan även mycket annat fint som till exempel denna Vino "bag in box holder" Snygg & läcker design.

Sparkade igång denna kyliga onsdag med lite träning, en härlig start på dagen. Om ett par timmar, rättare sagt vid klockan två ska jag åka med djuren till veterinären för tredje och sista gången. Skönt för dem att slippa det där sen. Blev inga fönster tvättade igår så det tänkte jag sätta igång med nu innan det är dags att åka. Har inte tvättat många fönster i mitt än så länge tjugotvå åriga liv, men tycker redan att det är mer pest & pina än roligt. Tyvärr så tvättar de sig inte själva, även om jag så önskade det.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback