Kan vi inte bara börja om ?


Bilden är tagen i Helsingborg - Tänk om man kunde få börja om med semestern. Jag minns hur mamma och pappa stod och väntade på oss utanför hotellet och vi kom med strålande sol. Cypern resan var helt underbar men även dagarna som vi semestrade i Sverige var helt fantastiska.

I dag är det riktigt ruggigt väder, mörkt och blåsigt. Nu märks det mer än någonsin att hösten är här, träd & buskar börjar numer likna färgpalettens alla färger - Vackert! Regnet hänger i luften i dag och jag tänkte passa på att ta mig en promenad nu innan det får för sig att börja, men jag tar nog med mig paraplyet för att vara på den säkra sidan. Sedan ska jag hem och fortsätta att rulla köttbullar som jag började med igår kväll. Det är första gången jag gör köttbullar från grunden på egen hand men det tycks gå rätt så bra. Nu är det nog bäst att jag kilar i väg om jag vill slippa regnet.

Kommentarer
Postat av: Maria

Marlene: Nu börjar jag känna mig som människa igen. 6 dagar har gått och jag har fortfarande ont, men kan resa mig upp ur sängen själv, diska och plocka lite = framsteg! Skönt! Hoppas allt är bra med dig? Kram!



ps. visst är löven vackra? jag får lite ångest bara för jag skulle behöva börja kratta lite.. men det går verkligen inte nu. äsch, kanske lika bra att låta alla löven falla och sen kratta ;)

Postat av: marlene

Maria:

Skönt att höra! Hoppas att det onda snart släpper det med! Med mig är det bra :)



Löven är jätte vackra nu när de skiftar i alla möjliga färger. Ta det lugnt med krattningen och vänta tills du är helt återställd. Fast ofta är det lättare sagt än gjort, när man går hemma så ser man ofta allt som behövs göras. Kram

2009-09-23 @ 11:01:25
URL: http://fashiondesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback