Ett första intryck


Har precis kommit hem från ett möte/kurs. Vart mest fika och lite pratandes om kommande gånger som vi ska dit. Tisdagar & torsdagar hedan efter. Kan inte mer än hoppas att det kommer vara givande kurser, intrycket va väl sådär idag.

Att börja morgonen med ett möte hör inte till vanligheten, men det varade inte mer än ca två timmar så det var en lagom start på dagen. Solen skiner denna fredag så det tänkta jag ta vara på genom att ge mig ut på en promenad i det härliga höstvädret. Eftersom att jag inte har mycket annat inplanerat av resterande förmiddag innan Daniel kommer hem och vi sätter oss i bilen och åker till Uppsala i vanlig ordning så blir det lite donandes här hemma. Får se om det är någon idé att börja tvätta fönsterna som behöver sig en rejäl omgång, eller om tiden blir för knapp. Det visar sig helt enkelt. Nu väntar promenadskorna på mig. Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback