Vita gladiolus



  
Ett fång vita gladiolus pryder hemmet just nu. Favorit blomman den här årstiden.

Måndag och en ny vecka är här, igen. Helgen borde innehålla minst en dag till. Det går alldeles för snabbt. Lördagkvällen spenderades på Åkanten med vännerna. Sedan blev det lite drinkar och dans på Saluhallen. Danne kom dit med min bror och hans vänner. Kul! Avslutade natten med en liten hamburgare på Max innan vi åkte hem runt halv tre tiden. Gårdagen, söndag bestod av födelsedagsfirande även det i Uppsala innan vi åkte hemåt runt sex tiden. Var helt slut igår kväll vill jag lova. Det tar på krafterna med så mycket festandes. Men jag har haft en riktigt trevlig helg så tack för det!

Kommentarer
Postat av: Maria

Mina favoritblommor just nu. Så maffiga men stilrena. Köpte ett omfång förra veckan ihop om att dom skulle vara riktigt purpurlila.. sådär mörka, nästan svarta. Men när dom slog ut så blev dom bleklila-vita. Jättetrista. Får köpa nya till helgen! :)

Postat av: Marlene

Ja de är så fina!! Och det bästa är att dom bara blir finare och finare för varje dag då nya blommor slår ut. Purpur/svarta är jätte snygga!synd att du inte fick rätt färg!

2009-09-09 @ 11:46:04
URL: http://fashiondesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback