Snygg & praktisk förvaring

 
Värmeljusen här hemma förvaras i en vit burk. Både praktiskt & snyggt!

Veterinärbesöket i morse gick jätte bra, oväntat bra. Kaninerna var så duktiga, inget sprattel eller något. Började med vägning för att se hur mycket dosering som behövdes. De bara låg i min famn och lät veterinären ta sprutan på dem. Jag hade ovanligt snälla och fina kaniner och det värmer ju när man får höra sådant. Så det var en stolt matte som gick där i från, hade även sällskap (bärhjälp) av svärmor. Blir två återbesök med första besöket nästa onsdag.

Efter allt fixandes och donandes med djuren tog jag en uppiggande promenad i skogen. Skönt att ibland gå i "lugnet" inga bilar som dånar förbi eller massor av människor utan bara fågelkvitter och någon enstaka ekorre eller rådjur som hoppar förbi. Nu ska jag packa väskan, för i morgon åker jag till Uppsala, igen. Ska träffa och luncha med Erika. Äntligen en dag som passar oss båda, det brukar kunna krocka med så mycket annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback