En bukett eller två


Ännu en blombild och på tal om blommor så ska jag strax bege mig till blomsteraffären för att köpa en härlig bukett till svärmor. Hon har brutit armen och är därför sjukskriven så jag tänkte pigga upp med lite vackra blommor.

Vilket väder vi har ute i dag, morgonen började med att variera grå himel med skymtar av solen mellan jämna mellanrum, för en stund sedan så kom det snöblandat regn som nu har övergått till bara regn. Trist väder med andra ord. Hoppas på att det kan klarna upp lite till i morgon, då ska jag möta upp mamma i Västerås för en shopping dag där och på fredag åker vi till Örebro för ännu lite mer shopping och butiksspan. Vi får alltså mamma som nattgäst här i morgon, mysigt. Var länge sedan hon var här nu och snart blir det aldrig mer eftersom vi inte kommer att bo kvar här. Så det gäller att passa på ;)

Har nydligen duschat efter ett svettigt spinningpass och ska åka över till svärmor Inger snart. Blir nog bara en kortis, ska hem och förbereda kvällens middag sen. Tanken är att vi i dag ska äta lite tidigare än vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback