Stort tack


God "Stort tack choklad" som jag fick på Formexmässan för ett par veckor sedan. Åre chokladfabrik har himelskt goda chokladpraliner i alla möjliga smaker.

Önskar att jag hade haft lite chokladtryfflar att mumsa på just nu, blir sugen bara av att tänka på alla färgglada strutar fyllda med choklad. Men först blir det en lite senare frukost än vanligt. Är fortfarande förkyld men mår bättre efter ganska så många timmars sömn. Sömn är nog den bästa medicinen.

Började redan att må bättre i går förmiddags, så vid två tiden kom Danne också ifrån jobbet och vi kunde åka till Örebro tillsammans. Köpte presenterna och fikade, mysigt. Blev ännu mer fika på kvällen, födelsedagsfika. :)

Eftersom jag känner mig lite bättre i dag så ska jag ta tag i att städa dona lite inför helgen. Som alltid får jag ett stort städbegär när jag är sjuk. Om det är bra eller dåligt vet jag inte, fint blir det i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback