Bitande kallt


Julgrisen i vitaste vitt från Bruka Design flyttade in hos oss under julen, gör sig perfekt på spisen bredvid den gröna minigranen.

Idag är det isande kallt sådär så att det nästan sticker i kroppen när man går utanför dörren trots varm dunjacka, mössa och vantar. Denna tisdagsmorgon spenderade jag med att sitta och titta på termometern för att hålla koll på graderna ute då vi har kaninen ute. Flyttade in honom i garaget när temperaturen blev för låg. -24grader har vi haft här i dag som mest, men på förmiddagen blev det betydligt mildare och jag tog tillbaka kaninen till sin utebur och Daniel kom hem med en värmelampa, så den låg han och mös under idag. Som ni kanske vet så hade jag två kaniner tidigare, men tyvärr så gick den ena Laban bort när vi var utomlands.♥ Troligtvis på grund av åldern då de är runt tio år.

I morgon är det trettondagen vilket innebär röddag och jag får ha min karl hemma med mig hela dagen. Trettondagen innbebär inte bara röddag utan också min vän Karins födelsedag. Grattis i förskott underbara vän. Hoppas att din dag blir toppen.♥

Kommentarer
Postat av: Karin

Stackars lilla laban! Eller ska vi säga "pungkula" som du sa förr haha xD Stackars djur ;D



Tack hjärtegull! ♥♥

Postat av: marlene

Varsegod!

Haha! Det var inte jag som kom med det namnförslaget det var Erika. :P Tyckte inte att det var så lämpligt när jag var hos veterinären så Lakrits & Laban fick det bli.

2010-01-05 @ 23:41:17
URL: http://fashiondesign.blogg.se/
Postat av: Karin

Haha men de va ju lite kul ändå xD

2010-01-06 @ 21:07:08
URL: http://kokaiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback