En fika eller två


Blev inte mycket till shopping igår. Kom hem med en tunika och ett nagelack, allt annat än vad jag egentligen var ute efter. Vi satte oss i stället på Espresso house och tog en lång god fika. Jag tog en stor muffins med äpple och kanel samt lite goda frön på, riktigt riktigt god. Bilden ovan är från i helgen när vi var i Karlstad och  tog en fika mellan butiksvarven. En stor kopp varm choklad med marshmallows på Wayne´s coffee satt inte helt fel i snöyran.

Redan onsdag och snart har vi den alltid lika efterlängtade helgen framför oss igen. På fredag åker vi upp till Uppsala och det känns som om att det var evigheter sen vi båda åkte dit, jag var ju där själv i förra veckan. Blir troligtvis en lugn och mysig fredagskväll med god mat, ett glas vin och en massa godis. På lördagen väntar det dock lite mer festligheter.

Blev en lunch ihop med min fina karl i dag, blir alltid lika glad när det går att passa in det så. I kväll blir det en mysig middag och lite gott, det är ju trots allt lilllördag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback