Stanna upp och njut


Vitt, vitt, vitt, jag kan väl inte sticka under stolen med att det min favoritfärg här hemma.?

Onsdag här igen och dagarna svischar förbi som aldrig förr. Snart är den efterlängtade fredagen här ännu en gång för att lika snabbt passera. Det känns som om att alldeles för många låter veckorna vara en transportsträcka mot helgen. Vi lever bara en gång så se till att stanna upp och njut av vardagen ibland. Lite vardagslyx är aldrig fel.

Nu ska jag styra bilen mot affären, sedan ska jag hem och förbereda dagens middag. Blir att äta lite tidigare än vanligt idag. Får se om det kanske blir någon träning efter det eller om det blir en lugn och mysig kväll här hemma. Klockan 21 sitter vi i alla fall bänkade framför "Fuskbyggarna" båda två. Ett bra program tycker jag! Synd bara att fuskbyggarna verkar kunna fortsätta lura folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback