Idag känns det långt borta


Vårfint var det inte bara i Buffé utan även i mina två favorit mattidningar, ELLE mat & vin och ALLT OM mat. Härliga omslag i härliga pasteller även här. Blir sugen att ställa mig och baka goda bakelser och tårtor i alla möjliga färger och former. Tur att vi i nästa månad får ordna födelsedagsfest här hemma när Daniel fyller 26år. Jag vet att han inte vill bli firad, men jag funderar på att ordna en liten fest i alla fall och lite godsaker tackar han nog inte nej till. :)

Fredag den 19e mars detta 2010 är här och vi börjar närma oss slutet på även denna månad. Snart går vi in i vårmånaden April och att vi förra året satt ute i tunna kläder på en filt med bubbel den sista April käns i dag långt borta när man ser all snö ute. Men vem vet, kanske sitter vi där år igen?  


Fina Josefin & Jenny på valborg förra året.


God dricka och gott tilltugg - en perfekt dag som tåls att upprepas.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback