Våffeldagen


I dag är det den berömda våffeldagen och jag antar att det blir mycket våfflor i hemmen i dag. Kanske svänger jag ihop en våffelsmet och gräddar goda våfflor till middag i kväll, har varit sugen på våfflor länge så varför inte passa på just i dag när det är våffeldagen och allt.

Sitter med morgonkaffet i handen och ska snart sparka igång dagen, visserligen har jag varit uppe i flera timmar men har då suttit i telefonen hela morgonen. Har ett par viktiga samtal till under dagen och hoppas på att få det överstökat så fort som möjligt. Har faktiskt lite svårt att fokusera i dag då det är så mycket annat som kretsar i huvudet just nu. Men allt löser sig, det gör det alltid på ett eller annat sätt.

I övrigt har jag en effektiv dag och jag känner på mig att denna torsdag kommer att gå i full fart. Jag längtar just nu tills klockan har slagit åtta och jag förhoppningsvis kan pusta ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback