Välkommen måndag & påskveckan!


Stilrena Sia äggen åker fram även i år.

Välkommen måndag och påskveckan! Och mindre välkommen är min förkylning som dragit över mig. Det började redan i fredags, tjock i halsen och tungt huvud. Lite lagom trist då både jag och Daniel var lediga samtidigt hela fredagen. Men en förkylning skulle inte få förstöra min helg så ett par ipren knaprades under dagen och jag behövde inte vara sängliggandes i alla fall. Tabletterna blev min räddning resten av helgen också. De tar inte bort förkylningen, men man känner sig lite lite piggare.

Så denna måndag har jag mest myst omkring här hemma i morgonrock, tofflor och ett flertal koppar te - Skönt för halsen! På förmiddagen fick det även bli en lättare promenad ner på stan, hade några ärenden att uträtta. Hoppas på att vara frisk innan torsdag! Då blir det att fira storebror som fyllt år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback