Festspecial


Började denna morgon med att bläddra i Allt om mat - Festspecial. Fint omslag i vitt och rosa och härliga recept. Precis i min smak.

Gårdagskvällen var riktigt trevlig, det var fint uppdukat med plockmat och det är aldrig fel. Kul kul!

Jag ska strax börja göra mig klar för en vända in till stan, har ett par ärenden att uträtta där som sagt men efter det är jag helt ledig så då blir det nog att strosa runt på stan. Ska även inhandla lite blommor som jag själv kommer att göra en bukett av här hemma, använda mina floristkunskaper lite. :) Min gamelfarmor fyller nämligen 95år idag. Stort grattis!

Kommentarer
Postat av: Emma

Okej då är det väldigt nära här då, kul! :) Jo vi trivs jättebra, har bott här i nästan 3 år nu :) Hur stor lägenhet har ni köpt och är den på botten eller en våning upp? Många frågor ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback