Ny matgrupp


Nya matgruppen är beställd, matbord + sex stolar. Hur den ser ut? Det återkommer jag med när den är på plats. Leveranstiden kunde dröja cirka två veckor, vilket bara är bra för vår skull då vi precis får tillträde till nya lägenheten då.

Vilket härligt väder det är denna måndag, bra start på veckan! Jag kom precis hem och sitter nu med laptopen i knät och en rad tidningar bredvid mig som jag tänkte hugga in på snart. Allt i från skvallerblaskor till inredning och mattidningar. Skönt att få njuta av lite sol och värme såhär efter den långa kalla vintern och den gråa våren. Snart kommer även Daniel hem och gör mig sällskap!

Är otroligt allergisk eller så har jag åkt på en förkylning, jag har varit tjock i halsen, snorig och lite allmänt trött och hängig sen ett par dagar tillbaka, jag tippar på att det är allt pollen. Det blev värre i helgen när vi åkte hem till oss, där är det rena rama sommaren om man jämför med här. Grönskan ligger steget före där nere om jag säger så. Träden, gräset ja allt är mycket grönare och mer utslaget än här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback