Snart säger jag godnatt


Härliga bilder från Tine K Home.

Ligger skönt nerbäddad i den enormt stora dubbelsängen som vi har här hemma med laptopen i knät. Är inte alls trött men det är skönt att få lägga ner kroppen, mysigt om inte annat för bredvid mig har jag min underbara man.

I dag har det blivit både frukost, lunch och middag ute - lite vardagslyx såhär mitt i veckan. Äter ofta ute, men det hör inte till vanligheten att det blir tre mål per dag. Tycker om att laga mat så det skulle bli lite tråkigt att alltid äta ute, lagom ofta är bäst.

I morgon är det läkarbesök som står i kalendern och sen en vända till stan med min kära mamma som även hon slutar tidigt. Senare åker Daniel och jag upp till farmor & farfar på middag och fika då farmor fyller år.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Skitsnygg sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback