Tårtpassion


Ett uppslag ur tidningen "Allt om mat - Festspecial". Underbar tårta i vitt & rosa, jag som i vanliga fall inte äter tårta skulle bara vara tvungen att smaka denna fina.

Vi har haft en riktig myshelg blandat med kaos, för nu är det verkligen kaos här hemma. Grejer & lådor överallt! Men nu ger vi upp för denna helg och tar nya tag nästa. I dag ska vi istället åka ut till Åsby trädgård och sen vidare till Enköping och tillslut Uppsala där det också blir en del butiksspan. Vi är ute efter en möbelgrupp men jag tror att vi har hittat en som passar oss i smaken. Men innan vi slår till och köper den så vill jag kika på utbudet på andra butiker så det ska vi sysselsätta oss med idag. Kastar nog även ett öga på en matgrupp, men det tänkte vi ta tag i så fort utemöblerna är köpta.

Emmas två-års kalas var mycket trevligt igår och presenten uppskattades mycket. Nu tog jag aldrig någon bild men det var en drag/rullväska som också kan användas som ryggsäck i rosa lurvigt mjukt material iform av en pingvin. Perfekt att dra runt på och packa sina små leksaker i. Själv är jag nog förstor för en sådan väska, men den var himla söt. :) På kvällen gick Daniel och jag till en mysig restaurang där vi åt och drack gott, skönt att komma ifrån röran här hemma för en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback