Fantastiskt goda jordgubbar

 
Jag tänker ta med mig några av mina jordgubbsplantor som ger fantastiskt goda jordgubbar nu när vi flyttar. Separationsångest? - Ja!

Måndag och ny vecka igen, denna helg varade inte mer än ett ögonblick känns det som. Det beror kanske på att mesta dels av tiden gick åt att packa & födelsedagskalas. Men nu är vi igång med flytten och det är bara att fortsätta kommande helg. Jag förstår däremot inte riktigt hur vi ska få plats med alla våra saker i det nya trots att det faktiskt är lite större, just nu känns det omöjligt när jag ser hur mycket grejer vi faktiskt har samlat på oss - en hel del!

Har nydligen kommit hem från en lunch med Ina, kul att ses och bara prata. Det var inte igår om jag säger så och även fast vi inte setts eller knappt hörts vid på evigheter kändes det precis som förr. Kul! Kanske blir det att ses lite oftare nu när vi nästan blir grannar.

Om en stund ska vi iväg och leta ny matgrupp. Igår köpte vi nya utemöbler som vi är riktigt nöjda över, skönt att kunna stryka ännu en grej från listan. Nu sätter jakten efter den perfekta matgruppen igång och jag har en bild i huvudet om hur jag vill att den ska se ut och det är aldrig bra.



Nu håller jag o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback