Tillbaka på hemmaplan


Självaste inbjudan till Vita Festen gick självklart i vitt den med - Stiligt.

Onsdagskvällen bjöd på en massa trevligheter, vi började kvällen hemma hos Josefine & Mattias där vi satt ute på balkong/terassen med lite gott i glasen och hade det trevligt. Härligt väder bjöds det också på, en perfekt kväll helt enkelt. När klockan närmade sig åtta snåret gick vi till Saluhallen (Josefine & Mattias bor mitt i stan - smidigt!)där det var uppdukat med lite enklare mat iform av snittar m.m. En kul kväll helt enkelt med fantastiskt sällskap!

Nu är Daniel & jag hemma hos oss igen för att fortsätta packandet inför flytten. Stannade till i Västerås på vägen hit och jag tror att vi kan ha hittat vår matgrupp, även om den inte ser ut som jag tänkt mig så var den riktigt fin. Man kan ju faktiskt ändra sig. :) Så vi får se omdet kanske blir den, ska kika lite i Örebro i morgon också innan vi slår till. Utbudet varierar ju som sagt överallt.


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag hittade din blogg av en ren slump och jag har läst några av dina blogginlägg - det märks att du gillar att blogga :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback