Väntar med spänning


En mycket trevlig och mysig lunch med fina Josefin på Riverside i fredags. Valborgsvädret tillät oss även att kunna sitta ute i solen - Underbart!

Valborgskvällen bjöd även den på god middag & dryck innan vi anslöt oss till festen hemma hos Josefine & Mattias. Trevligt! 

I dag började Daniel sitt nya jobb här i Uppsala och jag väntar med spänning på att få höra hur hans dag har varit. Det kändes väldigt konstigt igår när vi inte åkte tillbaka hem till oss utan stannade kvar här. I vanliga fall åker vi alltid hem på söndagarna, men nu är det slut med det. I kväll ska vi faktiskt till och med skriva på papper för nya lägenheten. Det är väl lite av ett panik köp men jag tror att när vi väl har kommit på plats så kan vi komma att trivas. Ska bli roligt att komma nära alla nära och kära igen. Hoppas på många mysiga vinkvällar i sommar.

Nu ska jag ge mig ut på en välbehövlig promenad, måste få lite frisk luft och rensa tankarna lite. Blir nog en sväng förbi blomsteraffären för att hälsa på Erika och ett stopp på Ica för lite handling och hälsa på Karin. =)



Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis till köp av lägenhet :) Vad vart det någonstans?

Postat av: marlene

Emma:

Tack tack =)

2010-05-03 @ 21:26:32
Postat av: Emma

Jo tack med mig är det bra, själv? :) Aha vad kul, vi bor också i Årsta :) Är det i södra eller norra?

2010-05-04 @ 05:53:29
URL: http://www.metrobloggen.se/Emmissen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback