Vackert i betong


I lördags fick bland annat ett päron i betong från favoritbutiken Finrummet följa med mig hem.

Söndag åter igen! Har verkligen haft en toppen vecka, skönt med röda och klämdagar mitt i veckan. Förlängd helg är inte helt fel. I fredags blev det ett besök hos Mats & Elin på kvällskvisten och i lördags blev det en heldag i mitt kära Örebro. - Underbara stad!

Nu är vi tillbaka i Uppsala och har nyss avnjutit en god middag i form av grillat i kvällssolen, lite vin i glasen och söndagskvällen är fulländad. Ett underbart avslut på en underbar vecka. I morgon tar vi nya tag. Ska strax ge mig ut på en liten kvällspromenad med mamma. Mysigt! När vi kommer hem igen väntar godisskålen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback