Bästa resan

Bulgarienresan kommer jag aldrig att glömma. Har många roliga & fina minnen där i från. Och roligast av allt är att jag träffade Danne där. Hur stor är chansen att man träffar någon som man tycker så pass mycket om i Bulgarien. Jag trivs jätte bra med honom och det var länge sedan jag var såhär lycklig. Mamma påpekar det varje dag, att hon aldrig har sett mig så här glad. Och det har hon nog rätt i. Jag mår riktigt bra! Är inte hemma så mycket nu för tiden, spenderar nästan all min lediga tid här hos Danne.
Men åker nog hem på torsdag, har en del saker att fixa. Han kommer ändå till mig i helgen.  :)

Nu ska jag ta en promenad och sen kila till affären.


Kommentarer
Postat av: Erika

åå gumman jag e sååå glad för din skull att det går bra med danne:) han verkar va en snäll grabb..om inte annat mongare än den andra gröna bananen du träffa där ett tag;) hahaha fick jag in lite dålig snunsk humor i detta
inlägg oxå..typiskt mig:P

Postat av: Marlene

Tack hjärtat! Haha jag är van vid din snuskiga humor vid det här laget. ;)

2007-08-29 @ 11:26:31
URL: http://fashiondesign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback