En bil som inte startar & en gravid Nicole

Efter en lång arbetsdag, satte jag mig i bilen och slog på stereon. Till min besvikelse så fungerade inte den. Inte mycket att göra åt det tänkte jag och skulle starta bilen. Men inte gick det heller. Smarta jag hade glömt stänga av lysena på bilen. Haha. Då fick pappsen komma och hjälpa mig, koppla och så. Kom hem 1,5 timme efter att jag slutat jobbet. Vanligtvis tar det bara 15 minuter att ta sig hem. Slutar man halv 8 på kvällen vill man gärna komma hem så fort som möjligt så att man hinner få lite kväll innan det är dags att sova. Hur som helst så kom jag i alla fall hem efter mycket om och men.

image217   image218
Det har rycktats om att Nicole är gravid och nu ser man ju ganska tydligt att hon har en bebis i magen. Nicole passar bättre med lite former tycker jag.  Hon ser mer levande ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback