I morgon åker vi till Thailand

I går var jag ledig och det känns som om att det var evigheter sen jag var ledig helgdag. Daniel och jag åkte till Arboga vid tio tiden på morgonen. Vi skulle nämligen på julbord med firman klockan ett. Det var riktigt trevligt och rätt så gott. Finns mycket annat som är mycket godare. Julmat  är inget jag går och längtar efter direkt, men det satt fint.

Jag är ledig i dag också, och det är riktigt skönt. Har en hel del att göra såhär innan vi åker. I morgon är det dags.
15,50 går planet från Arlanda. Daniel är i princip också ledig i dag. Han skulle bara fixa några grejer nu på morgonen, sen ska han till tandläkaren.

Som sagt i dag har vi lite att göra, vid ett tiden ska vi åka till Uppsala igen. Ska nog växla pengar vilket vi inte har gjort än. Men det går ju lika bra på Arlanda. Vi ska ta med hans sköldpaddor på något smidigt sätt (mamma ska få dom till dagiset), jag ska packa, åka till Gränby för att handla lite saker. Så vi har en hel del att göra i dag.

Har mått illa nu i två dagar och jag vet att det kommer hålla i sig i ett par dagar till. Känner igen det här. Lagom nu till vi ska åka. Men jag överlever nog.

image368
Ha det så bra här hemma i Sverige.

Kommentarer
Postat av: Erika

ja absolut vi får ta en middag å allt när du kommer hem. ha en så super mysig resa saknar dig massor babe!! god jul på dig!!:)

2007-12-10 @ 22:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback