Onsdagen i korta drag

I morse var min bil nästan vit, glittrig i alla fall av all frost. På rutan hade någon skrivit i frosten Snygg blondin, sen någon förkortning som jag tror var personens namn + en mailadress. Inte är det varje dag man får ett sånt meddelande på bilen.

Skulle ha tränat i dag efter jobbet, hade bokat en tid. Men det blev lite övertid på jobbet och jag kände att jag ville göra klart det som jag höll på med. Så jag missade helt enkelt mitt pass och får därför en prick. Jag tror att om man missar tre gånger så får man betala en summa pengar. Har inte så stor koll, men det ska väl inte behöva hända. Detta var bara min andra gång.

Nu ska jag hoppa in i duschen, eller kanske till och med lägga mig i ett varmt och skönt bad. Sen ska jag äta något, är sugen på fruktsallad. Får se hur det blir med den saken. Sen är det bonde söker fru som gäller och sedan blir det troligtvis en promenad och så lite packning till Thailand på det. Det är min onsdag i korta drag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback