Pepparkakor

Har varit ont om bloggande för min del de senaste dagarna. Har haft såimage454 mycket annat för mig. Jobbat hela helgen bland annat. I lördags fyllde pappa år, så då blev det lite kalas där hemma. Älsklingen var också där. Så i går efter jobbet åkte jag med honom hem. Är här nu, har tagit det lugnt nu på morgonen, kikat på tv och ätit frukost. Tänkte baka lite pepparkakor om ett tag. Fördriva tiden lite tills han kommer hem och försöka få lite jul/adventsstämning i det trista regniga gråa vädret. Det hade varit trevligt med stora vita snöflingor som virvlade omkring utanför köksfönstret.
 
Åker hem i morgon igen. Jobbar igen på onsdag och då fram till på lördag. Sen är jag ledig till och med den 28e december. Åker ju till Thailand nästa tisdag. Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback