Tips på tidsfördriv

Jag har börjat få lite smått panik om man nu kan kalla det så, över flygresan som går på ca 12 timmar. Jag har aldrig någonsin flygit så länge och jag brukar tröttna efter ett par timmar. Jag gillar inte det trånga utrymmet, de otroligt obekväma sätena, barnen som skriker (tycker synd om dom), barn som sparkar på sätet, folk som tuggar på vitlöksklyftor? vid start & landning. (jag har varit med om det och det är inte okej). Jag har aldrig tidigare varit nojig inför att flyga, aldrig. Men nu när det gäller 12 timmar känns det inte roligt bara jobbigt. Vad gör man hela den tiden? sova kan jag inte göra på ett flygplan, det går inte. Läsa? Det tröttnar jag nog ganska fort på om jag inte har någon bra bok.
image460    image461
Har dessa två böcker hemma, har inte en aning om vad dom handlar om men kanske är det värt att ta med dom som lite tidsfördriv. Vad gör man resten av tiden ?

Kommentarer
Postat av: S

Bloggar mer eller kollar på någon film?? :P
I don't know!

Postat av: farzi

jobbigt att inte kunna sova, jag brukar kunna sova men annars är det nog en bra bok. ta något som intresserad dig eller ta med ett anteckningsblock, jag brukar fördriva tiden med att sitta och kluddra ner lite tankar och funderingar.
och lyssna på musik, bra musik! en fråga bara.. varför tuggar folk på vitlöksklyftor? skumt!
iofs hade jag och en kompis en kille bredvid oss som åt rå vitlökskorv på en gång på flyget...

2007-12-04 @ 16:50:37
URL: http://farzaneh.blogg.se
Postat av: Marlene

jadu varför man tuggar på vitlök har jag inget bra svar på ;) förbjudet borde det vara i alla fall.

2007-12-04 @ 17:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback