Värdelös

Stressad, så kan man nog beskriva mig just nu. Har så himla mycket att göra men jag hinner inte riktigt med och då blir ingenting gjort i stället. Har rivit ut hela min garderob nu och vikt i högar som jag tänkte packa ner i resväskan. Problemet är bara att jag ser redan nu att inte ens hälften kommer att få plats. Har packat ner onödigt många skor också. Men jag kan inte välja bort några, och fler kommer det att bli. Jag har alltid sagt det och jag säger det igen, jag är värdelös på att packa.

Har egentligen inte riktigt tid till att blogga så det blir bara lite kort. Ska försöka välja bort lite kläder nu som inte får följa med mig till thailand. Hoppas att ni andra har en trevligare fredagkväll än vad jag har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback