Bloggpausen över

I dag är jag sjuk, det finns verkligen ingenting att göra när man är sjuk. Jag blir så rastlös.
Har därför dammsugit hela huset, fixat köket m.m  Och nu kom jag och tänka på min blogg.

Min bloggpaus blev längre än jag trodde. Jag har verkligen haft fullt upp på sistonde.
Det har varit så mycket kring praktiken, skolan, studentskivan och såklart studenten.

Studentskivan var förra torsdagen. Den var verkligen lyckad. Vi hade riktigt roligt!
Nästa fredag den 8/6 är det studenten. Jag har verkligen inte fattat det än. Den här sista terminen har gått så snabbt. Hoppas att vädret kan bli lite bättre till då.


Hittade ett
recept på blåbärssmoothie som verkade gott, tänkte testa det nu.
image105


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback