Måndag

I dag har vi varit sängliggandes igen. Skönt att ta det lite lugnt. Jag mår däremot bättre men Daniel har inte alls mått så bra. Mysigt har vi i alla fall haft det. Skönt att inte behöva ligga och vara sjuk ensam. Att vara sjuk måste vara något av det tråkigaste som finns. 

Nu har han i alla fall åkt hem, och jag har varit duktig och städat min bil. Det har jag aldrig gjort, brukar vara några andra som sköter den biten åt mig. Men det var faktiskt rätt så kul på något sätt. Hur nu städning kan vara rolig det vet jag inte...

I morgon är det jobb som gäller. Det ska bli rätt så roligt. Har förresten blivit erbjuden ett jobb på Dannes ort. Kanske blir det flytt ändå..?  Vi får se. Har ju nyss börjat jobba på det här jobbet här i Uppsala. Vi får se helt enkelt. Kan ju vara roligt att jobba i en klädbutik också. Fast egentligen är det ju något helt annat jag vill göra. Men tillsvidare..

image429

Kommentarer
Postat av: Karin

Nej du kvinna, du ska minsann ingenstans! :|

Postat av: Maria

ÅH vad kul! Förstår om du vill flytta nära honom. Vilken klädbutik är det du har fått jobb på? kram

2007-11-12 @ 20:50:44
URL: http://www.modeblogg.adnic.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback