Underbara vän

Jag har haft en riktigt underbar helg! Jag har tillbringat den här hemma tillsammans med Daniel. I går var vi ut och åt med mamma & pappa, det var trevligt. Sen blev det ett mysigt skumbad och bara en mysig hemma kväll.

Jag i princip slutat festa. Det var evigheter sen jag var ut, men inte mig emot. Har tröttnat på det faktiskt. Visst kan det vara roligt att gå ut med tjejkompisarna, men inte varje helg som det blev hela hösten/våren.  Det har jag lagt på hyllan nu. Men en kväll med tjejerna måste styras snarast. Saknar er allihop. I morgon får jag träffa en i alla fall, värdlens bästa Erika :) Hon är en sån där person som jag kan tänka på flera gånger dagligen, på allt kul vi har gjort/gör. Riktigt härlig & underbar vän!

image438
Erika & jag lite lagom luriga på studentkvällen.

Kommentarer
Postat av: Erika

åh älskling sakanr dig med!! tänker på dig ofta..som sagt vi får styra upp nån mysig kväll:)

2007-11-18 @ 20:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback