Jobbat hela dagen

I morse ringde jag till vårdcentralen igen, men blev inte mycket klokare av det. Dom lyssnar knappt och man får ingen tid. Värdelöst.

Jobb i dag, hela dagen. Det är verkligen tråkigt att jobba en sån här tid 10-19,15. Hela dagen försvinner. Tränade efteråt. Är förkyld så jag tog det lungt. Är väl egentligen inte direkt så smart av mig med tanke på att jag hostade i natt/morse.
image341
Nu är förresten resan betald. Och om exakt två månader åker vi : ) 11 december.


Det kommer nog bli rätt så ont om bloggande för min del i helgen. Danne kommer i morgon och på lördag ska vi på 70års kalas. Morfar fyller år. Jag kan inte fatta att det redan är fredag i morgon. Dagarna går sjukt fort. Jobb i morgon också, 8-16 en rimligare tid tycker jag. Då har man tid till att göra lite annat. Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback