Nytt jobb

I dag har jag jobbat hela dagen. Har fått två erbjudanden i dag till att börja jobba heltid som florist. Ett på NK i stockholm och ett här i Uppsala.  Det hade varit roligt att jobba i Stockholm, men jag trivs jätte bra här i Uppsala med personalen och allt. Jätte trevliga! Så på onsdag ska vi skriva på papper och allt sånt där nödvändigt. Kul! Det tråkiga är bara att när man har ett distansförhållande så kommer ju det lite i klämm. Går inte att ses när man vill längre. Men det löser sig. Allt går att lösa!

I morgon ska jag upp tidigt för att skjutsa en vän. Kvart över 7 ska jag hämta upp henne. =) Ska förmodligen shoppa och träna sen under dagen. Brukar bli så på mina lediga dagar! Men jag klagar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback